hiw

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Spodaj navedeni pogoji poslovanja se navezujejo na spletna mesta in spletno trgovino katere lastnik je družba PIARA s.p., v nadaljevanju »ponudnik« in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli brez predhodnega obvestila uporabnikom spremeniti Splošne pogoje poslovanja. Vsa določila v Splošnih pogojih poslovanja so za uporabnike spletnih mest in spletne trgovine obvezna in zavezujoča. Z uporabo spletnih mest in nakupov v spletni trgovini se smatra, da se s Splošnimi pogoji poslovanja in njihovimi določili strinjate. Spletna trgovina je na voljo v slovenskem jeziku. Datum zadnje spremembe je prikazan na koncu splošnih pogojev poslovanja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila

- plačilo z gotovino ob prevzemu
- plačilo po predračunu
- plačilo preko sistema PayPal
Cene

Cene na spletni strani info@litterkwitter.si so v EUR in že vključujejo 20% DDV, razen če je izrecno označeno drugače.
Cene lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V času akcij ali dodatnih ugodnosti bo ob novi, znižani ceni objavljena tudi cena pred akcijo oziroma popustom. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Račun za opravljene storitve pošljemo skupaj z naročenim izdelkom po pošti. Arhivski izvod računa se hrani na sedežu ponudnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo ( kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno« ). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Postopek nakupa

Oddaja naročila

Pri oddaji naročila, kupec v obrazec »Naročilo« , vnese osebne podatke, ki so potrebni za uspešno obdelavo naročila in izbere način plačila.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo o oddaji naročila na elektronski naslov, ki ga je posredoval ob izpolnjevanju naročila.

Potrditev naročila

V primeru, če uporabnik naročila ne prekliče v roku 30 minut po oddaji naročila na elektronski naslov info©litterkwitter.si, gre le to v nadaljno obdelavo. S tem je sklenjena pogodba o nakupu med kupcem in družbo PIARA s.p. V primeru plačila po predračunu ali plačila s sistemom Pay Pal, se kupcu na elektronski naslov pošlje predračun oziroma povezava za plačilo.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenemu roku naročen izdelek zapakira in odpošlje s priloženimi dokumenti, ki so:
- originalen račun
- garancijski list - če je potreben
- navodila v slovenskemu jeziku
- morebitni ostali dokumenti, ki so glede na specifiko izdelka oziroma blaga potrebni.
Ko je paket odposlan, vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Dobavni rok, dostava

Ponudnik bo izdelek odposlal najkasneje v roku treh delovnih dni (najpogosteje pa že takoj naslednji delovni dan) od prejema dokazila o plačilu, pod pogojem da je izdelek na zalogi.
V primeru plačila po povzetju bo izdelek odposlan najkasneje v roku treh delovnih dni (najpogosteje pa že takoj naslednji delovni dan) od potrditve naročila, pod pogojem da je izdelek na zalogi.
Za naročila v spletni trgovini www.litterkwitter.si, stroške dostave plača kupec. Dostavo naročenih izdelkov opravlja pogodbeni partner Pošta Slovenije. S točnim zneskom stroška dostave je kupec seznanjen ob nakupu izdelka. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu izdelka.
Ponudnik v nobenemu primeru ni odgovoren za prekoračen rok dostave.

Poškodovane pošiljke

V primeru fizične poškodbe paketa ali manjkajoče vsebine mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (paket mora nesti na najbližjo izpostavo dostavne službe tako, da v sestavi paketa ničesar ne spreminja in pri njih izpolni reklamacijski zapisnik). Z dostavno službo bomo reklamacijo rešili v najkrajšem možnem času.

Vračilo blaga

Kupec ima pravico v 15 dneh od naročila na info@litterkwitter.si sporočiti, da odstopa od nakupa, na kar mora v 15 dneh vrniti prejeto blago na lastne stroške. V kolikor v 15 dneh vrne blago brez pisnega obvestila se to šteje za odstop od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Reklamacije

Reklamacije izdelkov so možne v roku 8 dni od prevzema. Kupec lahko reklamira izključno izdelek z napako. Za namensko poškodovan, uničen ali uporabljen izdelek v neskladju z navodili za uporabo, reklamacije niso možne. Izdelek kupec reklamira pisno na info@litterkwitter.si. Ponudnik bo po dogovoru s kupcem izdelek zamenjal ali vrnil kupnino.
Reklamiran izdelek mora biti vrnjen v neodprti originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in pogoji udeležbe bodo jasno določeni,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti ali preko telefona. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@litterkwitter.si
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Ljubljana, 11.04.2012


domov | kontakt | kako deluje | pogosta vprašanja | mediji o nas | pričevanja | forum | nakup preko spleta
multi-kat-kit | postopek vadbe | dodatna pomoč | splošni pogoji poslovanja